Στατιστικά - Statistics | Οι Ταχύτεροι Οδηγοί στις Κατηγορίες Moto 4 [1999], Moto Street 2 [2008], Moto Street 2.1 [2008] και Moto Street 2.2 [2008].
29.12.2010 
 
(c) greekdragster.com - The Greek Drag Racing Site, since Oct 2001.

Σας παρουσιάζουμε σήμερα τους Ταχύτερους Οδηγούς των κατηγοριών Moto 4 [1999], Moto Street 2 [2008], Moto Street 2.1 [2008] και Moto Street 2.2 [2008].

Οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας Moto 4 [1999] είναι μοτοσυκλέτες τετράχρονες τετρακύλινδρες από 751 cc και άνω ή τετράχρονες δικύλινδρες από 1401 cc και άνω ή δίχρονες μέχρι 750 cc. Είναι μοτοσικλέτες αναγνωρισμένου κατασκευαστή, ατμοσφαιρικές, με χρήση συμβατικών ελαστικών (DOT) και πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα εμπορίου. Απαγορεύεται οποιαδήποτε μετατροπή στα μπλοκ και καρμπυρατέρ. Επιτρέπονται μετατροπές στην εξάτμιση, ελατήρια αναρτήσεων, ζιγκλέρ, βελόνες, φίλτρο αέρος, μπεκ έκχυσης και επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης του κινητήρα (ECU). Απαγορεύονται επίσης wheelie bars, ιμάντες χαμηλώματος, αυτόματο σασμάν, φυγοκεντρικός συμπλέκτης. Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον Έλεγχο εξακριβώσεως τότε η μοτοσικλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία. Προαιρετικά μπορούν να αφαιρεθούν καθρέπτες, φλας, πινακίδα με τη βάση της. Τα εμπρός και πίσω φώτα πρέπει να καλύπτονται με ταινία. Η κατηγορία αυτή δημιουργήθηκε παλαιότερα από το 1999, μέχρι στιγμής όμως δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς.

Οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto Street 2 [2008] είναι μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc τετρακύλινδρες. To πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσικλέτα ιδίου κατασκευαστή. Οι ζάντες πρέπει να είναι μέχρι 6,25 ίντσες. Επιτρέπονται μετατροπές στην εξάτμιση, ελατήρια ανάρτησης, ζιγκλέρ, βελόνες, φίλτρο αέρα, μπεκ έκχυσης, επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU), και η βελτίωση του κινητήρα. Τα ελαστικά είναι ελεύθερα αρκεί να μην είναι τετράγωνα (DRAGSTER) και να έχουν οπωσδήποτε DOT. Απαγορεύονται επίσης weel bars,ιμάντες χαμηλώματος, αυτόματο σαζμαν, φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
Το 2010 προστέθηκαν τα ακόλουθα: Απαγορεύονται τα air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι. Επιτρέπονται τα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσικλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι. Απαγορεύεται η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market. Επιτρέπεται η αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσικλέτας. Επιτρέπεται η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσικλέτας. Η ελάχιστη απόσταση του κατώτερου σημείου της μοτοσικλέτας θα πρέπει να είναι κατ?ελάχιστον 5 εκατοστά από το οδόστρωμα, με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα.
Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσικλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία. Προαιρετικά, μπορούν να αφαιρεθούν καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της. Αντικατέστησε την Μoto 4 [1999].

Η Moto Street 2.1 [2008] αποτελεί Υποκατηγορία της Moto Street 2 [2008] με κυβισμό άνω των 750cc κι έως 1000cc. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στον 1ο αγώνα dragster 2008 της Pro Action.

Η Moto Street 2.2 [2008] αποτελεί Υποκατηγορία της Moto Street 2 [2008] με κυβισμό άνω των 1000cc. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στον 1ο αγώνα dragster 2008 της Pro Action.

Για τον κάθε οδηγό παραθέτουμε την καλύτερή του επίδοση, σε σωστό πέρασμα. Οι επιδόσεις αυτές δεν συμπίπτουν υποχρεωτικά με τα πανελλήνια ρεκόρ. Πιο αναλυτικά, σας παρουσιάζουμε τους Ταχύτερους Οδηγούς των κατηγοριών αυτών στις ακόλουθες μετρικές:

Μην ξεχνάτε ότι περιμένουμε από εσάς τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις σας και τα σχόλιά σας καθώς και διορθώσεις σε τυχόν λάθη ή παραλείψεις μας, στα forums μας. Τέλος, σας υπενθυμίζουμε ότι διατηρούμε τα πνευματικά δικαιώματα για κάθε τι που δημοσιεύεται από εμάς στο site αυτό, ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα της δουλειάς αυτής δεν μπορούν να αναδημοσιευτούν χωρίς άδεια ή χωρίς αναφορά στο greekdragster.com.

Ευχαριστούμε.

 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ - COMMENT ON THIS ARTICLE
 
 
Execution & Transfer Time: 0,003 secs.
© greekdragster.com - The Greek Drag Racing Site, since Oct 2001.