Αγώνες - Races | 4th Championship Drag Race Elpa 2001 - Serres Racing Circuit
04.11.2001 
 
4th Championship Drag Race Elpa 2001 (c) greekdragster.com - The Greek Drag Racing Site, since Oct 2001.
 
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
4TH CHAMPIONSHIP DRAG RACE ELPA 2001
ΤΥΠΟΣ ΑΓΩΝΑ - RACE TYPE
CHAMPIONSHIP RACE
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
03 - 04.11.2001
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
SERRES RACING CIRCUIT, GREECE
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZERS
LENOTH, LAMS
ΑΡΧΕΣ - AUTHORITIES
ELPA
ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ - OFFICIAL PAGE
 

Ο καιρός βοήθησε στην επιτυχημένη διεξαγωγή του αγώνα dragster που διοργάνωσαν με άρτιο τρόπο οι ΛΕ.Ν.Ο.Θ. και Λ.Α.Μ.Σ. Οι λίγοι θεατές (περίπου 700) παρακολούθησαν έναν καλά οργανωμένο αγώνα ο οποίος ξεκίνησε στις 10:00 και τελείωσε στις 14:00 χωρίς να σημειωθεί καμία σημαντική καθυστέρηση! Ένα ακόμη σημαντικό θετικό στοιχείο του αγώνα ήταν η ασφάλεια. Κανένας δεν επιτρεπόταν να βρίσκεται στον χώρο της εκκίνησης και του burn-out και όλοι οι θεατές βρίσκονταν στις κερκίδες τις οποίες χώριζε από την πίστα ένας προστατευτικός τοίχος.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Στην κατηγορία Τ3 νικητής ήταν ο Γιάννης Σαχανάς (ο γνωστός μας "Βλάχος"). Το μπλε τετρακίνητο Ford Sierra Cossworth με το σειριακό κιβώτιο πέρασε τα 402 μέτρα σε 10,903 δευτερόλεπτα! Δεύτερος ήρθε ο Μάκης Νεφραίμ με το επίσης τετρακίνητο λευκό Ford Sierra Cossworth επιτυγχάνοντας τον πολύ καλό χρόνο των 11,510 δευτερολέπτων.

Πολύ καλή κόντρα έγινε ανάμεσα στον τουρμπίσιο Σκαραβαίο του Γιώργου Τζαμπάζογλου και της γκρι BMW E30 του Δημήτρη Ανδρουλάκη. Ο Σκαραβαίος πετάχτηκε μπροστά κάνοντας εκπληκτική εκκίνηση αλλά στα τελευταία 100 περίπου μέτρα η BMW πέρασε μπροστά κάνοντας χρόνο 12,097 αντί 12,607 του Σκαραβαίου. Εδώ πρέπει να πούμε ότι ο Σκαραβαίος έσπασε ημιαξόνιο σε κάποιο προκριματικό πέρασμα, ππροκρίθηκε, πρόλαβε να αλλάξει ημιαξόνιο και έτσι έφτασε στον μικρό τελικό με την BMW. Μπράβο στον Γιώργο και τους μηχανικούς του για την προσπάθεια!

Στην κατηγορία Open, το Fiat Punto GT του Σιδηρόπουλου "στήθηκε" με το Ford Sierra Cossworth RS500 του Αντρέα Καπετανίδη ο οποίος και νίκησε άνετα κάνοντας 13,215. Ο Σιδηρόπουλος πέρασε τα 402 μέτρα σε 14,299. 'Ανιση ήταν και η μάχη ανάμεσα στο Golf Turbo του Αντρέα Χαλδούπη 13,503 με την Lotus Esprit του Φίλιππου Παπαφιλίππου ο οποίος "χαλαρά" έκανε 12,000.

Στην Τ2 είχαμε και την αποκάλυψη του αγώνα, τον John Motis. Ο Γιάννης ήρθε από την Κύπρο ειδικά για τους αγώνες dragster, φέρνοντας μαζί του το τερατάκι Honda Civic Vti 1600 Turbo. Πέρασε τα 402 μέτρα σε 11,662 δευτερόλεπτα πετυχαίνοντας ταχύτητα εξόδου 216 Km/h (ρεκόρ ημέρας στα αυτοκίνητα) τη στιγμή που η ταχύτητα εξόδου του "Βλάχου" ήταν περίπου 205 Km/h. Φυσικά ήρθε πρώτος στην Τ2 και τρίτος γενικής, με δεύτερο το Δημήτρη Ρούμελη και το Fiat Uno Turbo 1600 ο οποίος έκανε τον πολύ καλό χρόνο 12:768. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γασπαράτος με Civic Vti 1600 Turbo. Πρέπει ακόμα να αναφέρουμε ότι στον ημιτελικό ο Motis έκανε χρόνο 11,540 o οποίος είναι σχεδόν ίδιος με του Μάκη Νεφραίμ που έτρεξε στην Τ3!

ΜΗΧΑΝΕΣ
Έντονος ο συναγωνισμός και πολύ καλό το θέαμα και στις μηχανές. Ειδικά στην κατηγορία Open μερικές από αυτές ξεκινούσαβ με τον μπροστινό τροχό στον "αέρα" διασχίζοντας πάνω από 150 μέτρα της πίστας πριν "βαρεθούν" και αποφασίσουν να προσγειωθούν, ξεσηκώνοντας τους θεατές του αγώνα!

 
 
Execution & Transfer Time: 0,003 secs.