Αγγελίες - Classifieds | Πωλείται το Opel Calibra Pro - Mod του Φίλιππου! | 02.11.2005 |
|
Πωλείται το Opel Calibra Pro - Mod του Φίλιππου, το ταχύτερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, ο κάτοχος του Πανελληνίου ρεκόρ με 7,721 sec @ 298,30 km / h , κομπλέ έτοιμο για αγώνα ή ως rolling chassis δηλαδή ως πλήρες σασί χωρίς κινητήρα και σασμάν. Απλά βάλτε το μοτέρ, τα ηλεκτρικά και το σασμάν σας και διεκδικείστε τη 1 η θέση της μεγάλης και πιο εντυπωσιακής κατηγορίας Open. Opel Calibra Nitrous Pro-Modified Specifications Chassis
Engine Full aluminium Donovan 698” cubic inch or 11.438 cc, Donovan block running water (not filled) unharmed, never damaged/ never repaired or welded, standard bore as it comes from the factory, bore is 4,600 inches or 116.84 mm, stroke is 5.250 inches or 133.35 mm, Billet Oliver Crankshaft (state of the art!!!!!), standard main and rod special Heat treated Clevite bearings (no oversize means NO DAMAGE……..), JE Nitrous pistons with chrome plasma molybdenum special nitrous Total Seal gapless rings, BME Pro-Series Nitrous Aluminium rods ( Clevite bearings, Total Seal rings, BME rods, all new for 2005). Pontiac BIG CHIEF Heads, Titanium Valves, Comp Cams springs rated @ 400 lb and installed at 2.100” height, tapered push rods, Comp Cams heavy duty roller lifters, 1.72 ratio rockers, All Jessel Rocker gear, Barry Grand special Split carburetors on a sheet metal intake, Jessel belt drive for cam and dizzy Like F1 design special exhaust manifold headers build in UK by the same person that designs headers for GT and other pro classes' cars. 1st System is a Pro-fogger kit spraying up to 450 hp at once from the launch. With only this system active in Santa Pod Best Et 7 ,14 sec @ 196 miles. Best 60 feet 1,03 sec. 2nd System is a Spray Bar System capable of up to 350 -400 progressively with duty cycle, for example when activated start with 30% and go to 100% in 2,5 sec…This system has never been activated in UK, Greece or elsewhere. It is just there for the one that will decide that he is ready for a six second pass. Εμείς στην Ελλάδα μέχρι στιγμής με το μοτέρ στις 26 μοίρες και με το fogger ρυθμιζμένο με λιγότερα άλογα από το σετάρισμα στην Αγγλία και έχοντας ρυθμίσει και το συμπλέκτη αρκετά πιο πατιναριστό (λόγω των συνθηκών έλλειψης πρόσφυσης) καταφέραμε 9 περάσματα στα 7,8 δεύτερα με περίπου 285 χλμ και Πανελλήνιο ρεκόρ στα 7.721 @ 298,30 με άσχημο δεκαοχτάρι στο 1,198. 3rd Stage Not available Στο αυτοκίνητο επίσης υπάρχει πλήρη εγκατάσταση 2 μπουκάλων νίτρου των 10 pounds each , με πιεσόμετρα και ειδικές ηλεκτρικές κουβέρτες με αντιστάσεις για να τις ανεβάζουμε στην επιθυμιτή θερμοκρασία και πίεση πριν το πέρασμα, πράγμα το οποίο παίζει τεράστια σημασία σε ένα nitrous pro - mod. Gearbox, Clutch and Bellhousing
Electronics Brand new MSD digital 7 AL2 programmable with software and Cygnus Data logging. Installed and programmed by DRAG WARRIORS team. Bodywork Ο ουρανός/οροφή, τα πίσω φτερά και οι μαρσπιέδες προέρχονται από κανονικό και πραγματικό Opel Calibra , είναι σιδερένια και γιαυτό και το αυτοκίνητο είναι actual and real size . Οι πόρτες και όλη η μπροστινή αποσπώμενη μούρη είναι από πολυεστέρα με σπέσιαλ ρυτίνες κεβλαρ για ενίσχυση. Το μπροστινό καπό αντικαταστάθηκε από καινούργιο lightweight από ανθρακόνημα, με πιο όμορφη σκούπα και καλύτερο φούσκωμα στο καπώ για καλύτερη παροχή αέρα made by DRAG WARRIORS team . Επίσης προστέθηκε και μπροστινό λιπάκι από ανθρακόνημα το οποίο βοηθάει στο συνολικό downforce στα πολλά. Το αυτοκίνητο από κάτω είναι όλο κλειστό σε μια προσπάθεια δημιουργίας ground effect. Η πίσω αερατομή είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και το υλικό κατασκευής της είναι το αλουμίνιο. Τα πίσω φανάρια προέρχονται από Calibra και δουλεύουν κανονικά σύμφωνα με τα regulations για pro - mod και βραδυνά περάσματα. Τα μπροστινά είναι απλώς διακοσμιτικά για το look και μόνο. Φρένα και Αναρτήσεις Suspension and Brakes come from one of the best companies in USA , named “Lamb”. Very strong and reliable and lightweight. Material is aluminium everywhere. Brake pads are carbon. Braking ability comes from: front single pot calipers, rear 4-pot calipers and two parachutes. Suspension is fully double adjustable. Ζαντες / Λάστιχα Rear Weld Racing Beadlock wheels with gold anodized side stem and gold anodized center section/pattern, 16 inch height by 16 inch width - compulsory in pro-mod class. Rear tires Hoosiers 34.5 x 17 – 16”. Front Centerline racing Wheels 15 inch height by 3.5 inch width. Front tires 26.0 x 4.5 – 15” Good year. Για περισσότερες πληροφορίες: Τηλ. επικοινωνίας: 6932 193039 |
||
- | ||
- |